niedziela, 24 marca 2013

Czas miłości


Taka moja improwizacja na gitarze kiedyś przy pewnym ognisku

Kiedy jestem z Tobą
Czuję ciepło Twe
Chce byś zawsze była moją
Więc dziś kochaj mnie

Przytul i pocałuj
Weź dziś serce me
Ma dziewczyno ukochana
Bardzo proszę Cię

Długie życie jest przed nami
Więc cieszmy się nim
Korzystajmy razem więc
Nie będzie już zim

Pięknie się uśmiechasz
Oczy błyszczą Ci
Pewnie jeszcze tego nie wiesz
Że serce skradłaś mi

Jeśli chcesz kochana
Bym Cię zabrał stąd
Powiedz mi o jednej rzeczy
Skąd pieniądze, skąd?

Jeśli powiesz z konta
Tak ja odpowiem Ci
Jeśli byłabyś tak dobra
Znajdź te konto mi

Powiedz mi czy chcesz męża
Takiego jak ja
Powiedz mi czy Twa miłość
Twa miłość to ja…




Powyższy tekst stanowi wyłączną własność autora i nie może być wykorzystywany i powielany bez jego zgody.
( Dz. U. 1994 nr 24 poz 83 z póź zm )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz