niedziela, 24 marca 2013

Strona główna



Witam serdecznie w moich skromnych progach
i zapraszam was w podróż po  wierszach z szuflady. 


Przez lata doświadczeń uzbierało się trochę moich wierszydeł. Postanowiłem jakoś je uporządkować w kategoriach czterech pór roku, które odzwierciedlają uczucia, wydarzenia i myśli jakie człowieka dopadają. Każdą kategorię postaram się opisywać, by czytelnik mógł zrozumieć co autor miał na myśli i dlaczego napisał coś takiego. 


Wszystkich fanów bajek, zwierzątek i innych stworków polecam zakładkę 



Ostatnio dodane:

Skrzydła – opowiadanie o kobiecie, która uczy mężczyznę prawdziwej wolności


Nowości na stronie: 

  • Nowy katalog z wierszami w zakładkach w rozwijanym menu, który podzieliłem tematycznie. Dzięki temu łatwiej będzie dotrzeć do wiersza. 
  • Stworzyłem także możliwość reklamowania bloga lub strony internetowej. Wystarczy wejść w zakładkę u góry.
  • Z czasem do każdego postu załączony plik z tekstem głosowym czytanym przeze mnie.


Mam nadzieję drogi czytelniku, że znajdziesz tu coś dla siebie.
Zapraszam do czytania i komentowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz