niedziela, 24 marca 2013

Nie wiem gdzie

Kolejna piosenka, którą napisałem w wieku 16 lat.


Dzisiaj pragnę znów spotkać
Tę co jest przeznaczona mi
Chciałbym móc ją zobaczyć
Mimo że tą barierą są dni

Wczoraj znów ją widziałem
Lecz tez niestety we śnie
Ile jeszcze mam czekać
Wiem że Ty też czekasz mnie

Nie wiem teraz jak odnaleźć Cię dziewczyno
Nie wiem gdzie wciąż szukać Ciebie mam
Lata nam tak szybko przecież płyną
I nie mogę całe życie zostać sam

Teraz jestem samotny
I wciąż dręczą mnie te sny
Że już Cię spotkałem
Że tak bliska byłaś mi

Moje marzenia bledną
Bo nie widzę Ciebie tu
Wciąż tak daleko
Ma melodio z Twoich ust




Powyższy tekst stanowi wyłączną własność autora i nie może być wykorzystywany i powielany bez jego zgody. ( Dz. U. 1994 nr 24 poz 83 z póź zm )


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz