niedziela, 24 marca 2013

Nie oczekuję


Nie oczekuję byś ze mną była
O mnie myślała
Czy o mnie śniła.
Nie oczekuję byś w ogóle mnie chciała
Do mnie mówiła
Czy miłość wyznawała
Nie oczekuję Twojej tęsknoty
Czy stania w oknie
Gdy nie przyjdę z roboty
Nie oczekuję Twojej radości
I żadnych pieszczot
Ani czułości.
Nie oczekuję uczucia żadnego
Ty wiesz o tym
Nie oczekuję niczego.
Powiem Ci to prosto z mostu:
Ja Cię kocham
Nie pod warunkiem
Ale tak po prostu.
Idź więc i baw się życiem codziennym
Tak bardzo różnym
Tak bardzo próżnym
Tak bardzo zmiennym.
Byś sobie powiedziała
Którejś tam jesieni:
„Nie oczekuję”
Tak po prostu
I bez pod warunkiem.
Dziękuję.




Powyższy tekst stanowi wyłączną własność autora i nie może być wykorzystywany i powielany bez jego zgody.
( Dz. U. 1994 nr 24 poz 83 z póź zm )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz