niedziela, 24 marca 2013

Piosenka gorzko słodka


Jak ciężko jest poznać
umysł kobiety
one są chyba
z innej planety.
Jak ciężko jest poznać
Umysł kobiety
One są chyba nie z tej planety.

Wiesz,  mówisz że przesładzam
I w czymś tam Ci przeszkadzam
Ogień ziemią zasypuję
Że wciąż Cię denerwuję

Nawet herbatę pijesz bez cukru
Ty nienawidzisz słodyczy lukru
A ja słodzę jawnie, skrycie
Tak już pragnę całe życie

Mówisz że jesteś gorzka
Ja nie martwię się tym wcale
Dla mnie gorzka to jest wódka
I czasami gorzkie żale.

Dla mnie jest, tak jak jest
No bo jest, a tak jest, że mi jest
Dziś z Tobą wspaniale
Gorzko słodkie żale
Tak mi z Tobą wspaniale…




Powyższy tekst stanowi wyłączną własność autora i nie może być wykorzystywany i powielany bez jego zgody.
( Dz. U. 1994 nr 24 poz 83 z póź zm )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz