niedziela, 24 marca 2013

Przewieź mnie


Jeździłem kiedyś na takie zloty i gdzieś tam na kolanie przy ognisku napisałem taką pioseneczkę w stylu country

Spotkałem kiedyś na zlocie motocykli
Taką fajową dziewczynę
Trochę była młoda, piękna jej uroda
No i ona tańcowała całą noc

Ja siedziałem sobie wtedy przy ognisku
I raczyłem swe oczęta pięknem jej
Podeszła wtedy do mnie, usiadła koło mnie
I zaczęła swoją piosnkę śpiewać mi:

Przewieź mnie swym  „SOKOŁEM”
Objeździmy cały świat Twym motorem
A do baku wlej paliwa
A ja w tej podróży – kropnę sobie piwa.

Ja odrzekłem jej – panienko moja miła
Tyś jest piękna, lecz ja kocham motor swój
Ten motor jest miłością, tą moją pięknością
Więc zatańczmy razem i tak spędźmy czas

Wtedy ona na ten taniec się zgodziła
I do rana step za stepem ruszył tłum
Wtedy ona podskokami trzęsąc swymi dolarami
Zaśpiewała a w jej głowie szumiał rum





Powyższy tekst stanowi wyłączną własność autora i nie może być wykorzystywany i powielany bez jego zgody.
( Dz. U. 1994 nr 24 poz 83 z póź zm )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz