niedziela, 24 marca 2013

Długi sen


Śpiewam dla Ciebie
ostatni raz
Choć śpisz już w grobie
na wieczny czas.
Mówiłaś "Kocham"
I chciałaś żyć,
Żyć razem z nami
I z nami być.

Choć teraz tylko jesteś snem
Pojawiasz się wraz z każdym dniem
I mówisz mi wciąż jak mam żyć
Że mam już wreszcie przestać śnić.

Nie uronię żadnej łzy
Choć tak tęskno bardzo mi.
Dziś cierpieniu mówię "Dość"
W swoim sercu czuję złość.
Nie uronię żadnej łzy
Choć tak bardzo tęskno mi
Dziś się zacznie nowy dzień
Skończy się ten długi sen.

Myśli gdzieś błądzą
Szukają Cię.
Wierząc, że przyjdziesz
Odwiedzisz mnie.
Nie chcę tak dłużej
w tym stanie być.
Chcę znaleźć siebie
i zacząć żyć.




Powyższy tekst stanowi wyłączną własność autora i nie może być wykorzystywany i powielany bez jego zgody.
( Dz. U. 1994 nr 24 poz 83 z póź zm )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz